Brev:
Ernäring - 15 mdr.
9. november 2010
Alder:
15 mdr.
Ernäring  - 15 mdr.
Hej Helen.
Min sön er snart 15 måneder. Vi er i gang med at trappe amningen ned. Vi er begyndt med natten. Han får nu en gang, og vi har besluttet at stoppe helt.
Han får af til om formiddagen, når han skal sove. Og altid för han skal sove om aftenen. Han falder ikke i sövn ved brystet. Han har lugtet lunten og kan ikke sove om natten. Er vågen op til to timer ud i träk. Vi vil nu skiftes til at sove på sofaen, indtil vi er igennem. Hvis vi skal göre det uden at miste tålmodigheden.
Han har ikke fået komälk, fordi han de sidste 4 måneder har väret forkölet og hoster. Han får smör og af og til lidt ost. Jeg er bange for, at han ikke får nok kalcium. Skal jeg give ham tilskud? Nu får han jo snart ingen brystmälk mere. Hvad kan man göre for at styrke hans immunsystem? Han er ikke begyndt i vuggestue, men bliver alligevel syg. Han er rask en uge, og så kommer det igen.
Igår läste jeg på din side, at börn under tre år ikke må få mere end 50 g rosiner om ugen. Det vidste vi ikke, og Oliver har fået mange rosiner. Kan det have noget at göre med forkölelserne?
Han er ikke så interesseret i at spise for tiden, isär gröntsager. Han vil hellere lege med maden, men jeg kan se i dine svar til andre, at det hänger sammen med alderen.
Lidt blandede spörgsmål, som nok hänger sammen.
Tak for hjälpen.
Venlig hilsen
Karina